خوش آمدید

مرجع گرافیک و کد نویسی

محل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شمامحل نمایش تبلیغات شما

آرشیو مطالب
Archive

امکانات وب
Code

پر مخاطب ها
Favorite Posts

خبرنامه
NewsLetter

عضویت
Register

نام کاربري :
رمز عبور :

کاشت موی مصنوعی قیمت و هزینه کاشت موی مصنوعی
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:57

کاشت موی مصنوعی قیمت و هزینه کاشت موی مصنوعی

کاشت موی مصنوعی : آیا شما هم تا به حال به اصطلاح کاشت موی مصنوعی روبرو شده اید؟ جالب است بدانید برخی از افراد تصور می کنند که با این روش می توانند برای همیشه زیبایی موهایشان را بدست بیاورند ولی باید باید که اگر از این روش برای ریزش موهایتان استفاده کنید باید منتظر عوارض آن نیز باشید زیرا هر چیزی جز موی شما اگر وارد پوستتان شود این امکان را دارد که در پوست شما عفونت ایجاد نماید .

کاشت موی مصنوعی

کاشت موی مصنوعی

در کاشت موی مصنوعی از موهای استفاده می شود که مصنوعی می باشد و در آسیا و چند کشور اروپایی نیز در دسترس بوده است . استفاده از این روش کاشت مو در برخی از کشورها اصلا مجاز نیست به این دلیل که باید به وسیله سوزن مخصوص روی سر گذاشته شود و این نوع کاشت مورد تایید اداره غذا و داروی آمریکا نبوده است .

معایب کاشت موی مصنوعی

کاشت به این شکل معایب جدی داشته است که می توان به عفونت های زیاد و بد آن اشاره کرد و ممکن است در ظاهر نیز پدید آید . در چنین کاشتی موها این امکان را ندارند که با بقیه موها رشد کنند و اگر پوست سر در برابر این موها واکنشی از خود نشان دهد باید برای درآوردن آنها اقدام نمود.موهای مصنوعی فارغ از نوع آن باید با دستگاه ایمپلنتر روی سر گذاشته شوند .

مزیت کاشت موی مصنوعی

یکی از مزیت های که برای این روش مطرح است آسانی آن می باشد که در طول چند روز می توان آن را آموخت و البته خونریزی ندارد و نتیجه را سریعا می توان مشاهده نمود .
بجای انکه از روش های قدیمی و منسوخ شده استفاده کنید می توان ترمیم مو به روش های جدید را بکار گرفت . کسانی که بانک موی خوبی نداشته است می توانند از روش HRT استفاده کنند که این روش به عنوان بهترین و موفق ترین روش برای آنها می باشد و هیچ نیازی به بانک مو نبوده و برای ترمیم از موهای استفاده می شود که همخوانی های لازم از نظر جنس ، رنگ و … را نیز با موهای فرد داشته است .
البته مزیت مهمی که نباید از یاد ببریم خط رویش و خط فرق کاملا طبیعی است که سبب می شود افراد نتوانند ترمیم موی شما را تشخیص بدهند.البته تراکم بسیار طبیعی و بالای این روش سبب شده تا متقاضیان زیادی به سمت این روش بیایند و قابلیت های مانند حمام ، استخر، سشوار ، مش ، رنگ و … را نیز داشته است .

نکته 

هم اکنون این روش در ایران انجام نمی گردد .

برچسب ها: , , , , , , , , , , ,

بازدید : 723
برچسب‌ها :
کاشت موی اتوماتیک
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:48

کاشت موی اتوماتیک

کاشت موی اتوماتیک : جالب است بدانید اولین بار کاشت مو در سال ۱۹۳۹ توسط یک پزشک ژاپنی طرح گردید و بعد از آن در سال ۱۹۵۹توسط یک پزشک آلمانی عملی شد . در سال های که گذشته است مطالعات زیادی در این حوزه صورت گرفته است که امروزه با بهره گیری از تکنولوژی به استفاده از میکروگرافت رسیده اند و همین موضوع سبب شده است که کاشت خیلی سریع و تقریبا سرپایی برای افراد انجام گردد .

کاشت موی اتوماتیک

کاشت موی اتوماتیک

کاشت مو چیست

اگر بخواهیم کاشت را به صورت ساده و خلاصه تعریف کنیم باید بگوییم به عملی کاشت مو می گویند که در آن مو از قسمتی برداشته می شود و در قسمتی که کم پشت یا طاس است ، کاشته می گردد. روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد .

در زمان های گذشته وقتی کاشت مو انجام می شد مشکلات متعددی را برای بیمار به همراه داشت . یکی از مهم ترین این مشکلات در روش های سنتی FIT و FUT دستی بودن عمل کاشت بود چون این نوع کاشت توسط تکنسین انجام می شد و در بیشتر مواقع این نوع کاشت آسیب پذیر بوده و نتایج منفی را به همراه داشت ولی خوشبختانه این روزها با انجام کاشت موی اتوماتیک با دقت فراوان سبب شده که دیگر تمامی معایب گذشته از بین برود و کاشت مو به روش SUT از جمله روش های معروف در دنیا شود که برای کاشت از آن استفاده می شود .

البته لازم است در مورد کاشت به صورت روش های قدیمی یک نکته را نیز در نظر داشته باشیم که این کیفیت کاشت ممکن است در انتهای کار بسیار افت داشته باشد آن هم به دلیل خستگی و زمان بر بودن عمل کاشت بود که هم بر روی متخصص و هم متقاضی تاثیر گذار بود .

نکته

عمل کاشت باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص انجام گردد و از مراجعه به هر مرکزی باید اجتناب کرد .

مشاورین و متخصصین ما در کلنیک کاشت مو زلفینه پاسخگوی سوالات شما در خصوص کاشت مو هستند .

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 708
برچسب‌ها :
دوران نقاهت پس از کاشت مو
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:32

دوران نقاهت پس از کاشت مو

دوران نقاهت پس از کاشت مو : افراد زیادی همیشه قبل از اینکه کاشت مو را انجام بدهند از دوران نقاهت می پرسند ، در ادامه این پست سعی کرده ایم مطالب مفیدی در مورد این موضوع به شما ارائه بدهیم با ما همراه باشید .
افرادی که برای کاشت مو به روش های های سنتی مانند FUT و FIT اقدام می کنند دچار مشکلات بزرگی می شوند که می توانیم به بیهوشی ها ، خونریزی ، بخیه و برداشت فلپ اشاره کرد البته مهم ترین موضوعی که مطرح است دوران نقاهت بعد از کاشت است .

دوران نقاهت پس از کاشت مو

دوران نقاهت پس از کاشت مو

برخی از بیماران اینگونه می گویند که با استفاده از روش های سنتی به دلیل معایب آن (جراحی ، خونریزی،بخیه و …) مجبور بوده اند دردهای زیادی را تحمل کنند و مجبور بوده اند در خانه بشینند و از فعالیت های روزانه خود جا بمانند البته بعد از مدتی این عوارض کمتر می شده است . علاوه بر موارد فوق این افراد مجبور بوده اند تورم صورت و زیر چشم را تحمل کنند .

کاشت مو به روش SUT

اما روش کاشت مو به صورت SUT دارای هیچ کدام از این عارضه ها نبوده و فرد می تواند بعد از اینکه کاشت را انجام داد به فعالیت های روزانه خود ادامه بدهد و هیچ گونه خونریزی ، جراحی ، بی هوشی و … را نداشته باشد و البته دوران نقاهتی را سپری نخواهد کرد .
افرادی که این گونه کاشت را انجام میدهند دیگر نباید نگرانی داشته باشند و باید بدانند که با پیشرفت علم و به وجود آمدن این روش های جدید و نوین ، دیگر دوران نقاهتی در پیش نیست و شخص سریعا پس از اینکه کاشت را انجام داد می تواند به فعالیت های خود ادامه داده و به سرکار برود . روش های گذشته به دلیل خونریزی و جراحی و … فرد نیاز به استراحت داشت ولی این روش های جدید این معایب را نداشته است و مزایایی زیادی را برای عزیزان به همراه خواهد داشت .

با مشاورین و متخصصین کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و مشکل ریزش موهای خود را با ما در میان بگذارید تا بهترین روش های کاشت مو را برای موهایتان استفاده کنیم .

برچسب ها: , , , , , ,

بازدید : 587
برچسب‌ها :
کاشت مو در ایران FIT
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:28

کاشت مو در ایران FIT

کاشت مو در ایران FIT  , کاشت مو به روش fit در ایران : همه ی ما داشتن موهای زیبا را دوست داریم و اگر دچار مشکلات مو مانند ریزش مو ، شوره سر ، طاسی و … شویم سریعا به دنبال راهکارهای می رویم تا بتوانید سلامت موهایمان را بدست بیاوریم . البته در این میان عده ی وجود داشته اند که برای درمان دیر اقدام می کنند و همین موضوع سبب می شود مشکلات جدی برای آنها پدید آید . در ایران خوشبختانه کاشت مو اگر در مراکز معتبر و توسط متخصص انجام شود می تواند نتایج رضایت بخشی را برای افراد به ارمغان بیاورد . کلنیک کاشت مو زلفینه مجهز به تیم پزشکی متخصص در زمینه کاشت مو آماده ی ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است .

کاشت مو در ایران FIT

کاشت مو در ایران FIT

کاشت مو به روش FIT

یکی از روش های کاشت مو که پس از روش اف یو تی یا پس از برداشت فلپ به عرصه کاشت معرفی شد روش اف یو تی می باشد . در این روش سعی بر برنداشتن فلپ ها و کاهش خونریزی شده است که باید بدانید کنترل نمودن این خونریزی ها کاری دشوای است ولی میزان خونریزی ها در روش fit به حداقل خود رسیده است .

علم پزشکی هر روز شاهد تغییرات گسترده و پیشرفت های زیادی است که توانسته است موفق تر از گذشته باشد . البته توجه به این موضوع به علل تقاضاهای گسترده برای زیبایی بوده است و در کاشت مو در ایران نیز از روش های جدید و به روز استفاده شده است و روش های جدید جای روش FIT را گرفته اند .

روش SUT

کاشت مو به روش SUT یکی از بهترین روش ها است که در یک جلسه صورت می گیرد و بدون جراحی ، درد و خونریزی خواهد بود و همچنین تراکم بسیار بالای آن نیز از مزایای مهم این روش می باشد. البته نداشتن کبودی ، دوران نقاهت و ورم نیز از مواردی است که نباید در این روش از یاد ببریم .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی کاشت مو به روش های مختلف در ایران با مشاوران کلینیک کاشت مو زلفینه در ارتباط باشید . با متخصصین ما در کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و مشکل ریزش مو خود را با ما در میان بگذارید .

برچسب ها: , , , , , ,

بازدید : 593
برچسب‌ها :
سرکه علیه دشمنان مو
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:22

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه علیه دشمنان مو : تقریبا همه با مشکل داشتن موخره در مو مواجه اند و برای از بین رفتن آن ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد . موخره باعث می شود که رشد موها متوقف شود به همین دلیل باید هرچه زودتر آن را درمان کرد . در اینجا به ذکر چند مورد از روشهای خانگی برای از بین بردن موخره می پردازیم :

روش های مبارزه با موخره به وسیله سرکه

ماسک روغن زیتون و سرکه سیب

معمولا افرادی که موهای شکننده یا خشک داشته اند دچار موخوره می شوند و در واقع این مورد سبب می شود که سلامت موهایشان از بین برودز. یکی از ساده ترین روش های که می تواند به رفع موخوره کمک کند چیدن نوک موها است . البته می توانید برای خلاصی از موخوره از ماسک های طبیعی و خانگی هم استفاده کنید که کمک زیادی به شما خواهند کرد . برای تهیه یک ماسک ساده می توانید موارد زیر را با یکدیگر ترکیب نمایید و سپس روی موهایتان بگذارید بعد یک دستمال و حوله روی موهایتان بگذارید و پس از بیست دقیقه موهایتان را بشوید .
– سه قاشق غذاخوری روغن زیتون
– دو قاشق غذا خوری سرکه سیب
– دو قطره افشره خوراکی رزماری
– سه قاشق غذاخوری عسل

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه علیه دشمنان مو

سرکه سیب برای تقویت مو

مواد لازم: یک قاشق غذاخوری سرکه سیب، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون ، ، دو عدد تخم‌مرغ ، یک قاشق غذاخوری گلیسیرین .
برای تقویت موهایتان می توانید ازاین ماسک استفاده نمایید. بدین صورت که ابتدا تخم مرغ ها را بشکنید و درون یک ظرف بگذارید سپس روغن زیتون ، گلیسیرین را به آن اضافه نمایید . اجازه دهید ۵ دقیقه سپری شود و بعد سرکه سیب را به مواد اضافه کنید . بعد خوب بهم بزنید حالا با شامپویتان موهایتان را بشوید و ماسک را روی موهایتان قرار دهید. بعد از بیست تا سی دقیقه آن را بشوید .

راهی برای مبارزه با شوره سر

اگر می خواهید یک ضدشوره قوی داشته باشید سرکه سیب را فراموش نکنید . بدین صورت که دو فنجان آب ولرم را با ۲ قاشق غذاخوری سرکه مخلوط کنید و سپس روی موهایتان بریزید و به آهستگی ماساژ دهید تا محلول به خورد موهایتان برود . باید این محلول تا یک شب روی موهایتان باقی بماند و سپس صبح با شامپو موهایتان را بشوید . دقت کنید انزیم ها و اسیدهای که در سرکه سیب وجود داشته است سبب می شود که خارش ، ریزش ، شوره سر برطرف گردد. البته برخی می گویند که سرکه سیب بوی بدی داشته ولی شما سشوار می توانید آن را برطرف نمایید .

به سایت کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کنید و از دیگر خدمات این کلنیک بهره ببرید .

برچسب ها: , , , , , , , , , , , ,

بازدید : 612
برچسب‌ها :
تقویت مو با عسل
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:18

تقویت مو با عسل

تقویت مو با عسل : گاهی ریزش مو بر اثر مصرف داروهای بیماری های مانند فشار خون ، افسردگی ، اختلالات تیروئیدی و … حاصل می شود . البته با اینکه نمی توان این گونه ریزش مو ها را کنترل کرد ولی می توان از روش های استفاده کرد که این میزان ریزش را کاهش داد . یکی از مواردی که بسیار در پیشگیری از مو موثر است عسل است . همواره عسل خواص متعددی دارد که برای بیماری های مختلف نیز توصیه می شود .

تقویت مو با عسل و پیشگیری از ریزش مو

عسل از جمله مواردی است که خاصیت ضدباکتریای داشته است که سبب می شود شوره سر و ریزش مو کم شود و به سالم ماندن پوست سر کمک می کند .
علاوه بر آن میزان قند عسل در آن بالا است و موجب می شود آب حفظ گردد و رطوبت مو نیز محفوظ بماند و این رطوبت موجب نرم ماندن پوست دور ناخن می گردد .

تقویت مو با عسل

تقویت مو با عسل

خواص عسل

همانطور که بیان کرده ایم عسل خواص متعددی داشته است ولی دو مورد از مهم ترین خواص عسل در مورد مو عبارت اند از :

۱ – در صورتی که موهای شما بیش از اندازه در مقابل خورشید باشد خشک و کدر می شود و شما می توانید عسل را با آب ولرم مخلوط کرده و آن را به موهایتان بمالید تا کدری موهایتان از بین برود. ( یک قاشق عسل و ۲ پیمانه آب ) .

۲ – یک نرم کننده فوق العاده است . می توانید پیش از رفتن به حمام ، عسل را با روغن زیتون ترکیب کنید و ۳۰ دقیقه پیش از حمام به موهایتان بمالید . مقدار روغن را با توجه به چرب بودن مو یا خشک بودن آن تعیین کنید.

در زمان استفاده از عسل برای تقویت مو چه نکات مراقبتی را باید رعایت کنیم

همه ی ما می دانیم که بعد از استفاده از عسل ممکن است با چسبندگی مو روبرو شویم پس لازم است نکاتی را رعایت کنیم تا عوارض جانبی برایمان به همراه نداشته باشد :

  • مقدار استفاده شده از عسل باید کم باشد
  • هیچ گاه عسل را گرم نکنید
  • اگر می خواهید موهایتان نرم شود باید عسل را با روغن مخلوط نمایید

روش های ساده برای مراقبت از موها | درمان ریزش مو

۱ – یکی از ساده ترین روش ها این است که مواد زیر را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس روی پوست سر بگذارید و ماساژ دهید و یک دقیقه بعد آن را بشوید. اگر میخواهید به نتیجه ی خوبی برسید باید حداقل هفته ی یکبار آن را تکرار نمایید.

  • یک قاشق غذاخوری عسل
  • روغن زیتون
  • یک قاشق مرباخوری پودر دارچین

۲ –  اگر می خواهید موهایتان براق و نرم باشد می توانید مقداری عسل را با روغن زیتون به یک شامپوی ملایم اضافه نمایید و سپس استفاده کنید .
۳ – مخلوط آب پیاز ( یک چهارم پیمانه) و عسل ( یک قاشق غذاخوری) را ترکیب کنید و سپس روی پوستتان بمالید و روز بعد آن را بشوید .
۴ – مخلوط زرده تخم مرغ یا مقدار خیلی کم عسل ( به اندازه یک قاشق غذاخوری) را روی پوست سر خود بمالید و بعد از چند دقیقه آن را بشویید .

برای مراقبت از مو می توانید از روش های دیگری نیز استفاده کنید که میتواند علاوه بر عسل نتیجه بهترین به شما بدهد.مثلا از رژیم غذایی سالم مانند سبزیجات ها ، میوه های تازه ، غلات سبوس دار ، سویا ، جوانه ، ماهی و … استفاده کنید که علاوه بر بدست آوردن سلامت بدن می توانید به سلامت پوست و مویتان نیز کمک کنید .

رفع شوره سر

اگر می خواهید شوره سر و چربی مو را از بین ببرید می توانید پیش از اینکه به حمام بروید از آب لیمو استفاده کنید . بدین صورت که آب لیمو را به سرتان بمالید . علاوه بر رفع شوره سر می توانید به بهبود گردش خون نیز کمک کنید.

فراموش نکنید که مصرف زیاد آب می تواند از ریزش مو جلوگیری کنید یا اینکه در هر هفته یکبار از یک لیوان کوچک آب اسفناج استفاده نمایید .

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 571
برچسب‌ها :
کاشت موی غیر قابل رشد و قابل رشد
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 18:16

کاشت موی غیر قابل رشد و قابل رشد

کاشت موی غیر قابل رشد و قابل رشد : امروزه افراد بسیاری هستند که برای کاشت مو اقدام می کنند چون همگی می دانند مو در زیبایی تاثیر جدی دارد و متاسفانه با پایین آمدن سن طاسی سر که پیش تر ۳۱ سال و هم اکنون۲۴ است، مورد توجه قرار گرفته است.ریزش مو ممکن است به دلایل مختلفی برای شما اتفاق بیوفتد.

کاشت موی قابل رشد

افراد پس از اینکه دچار ریزش مو می شوند به فکر درمان می افتد و دوست دارند زیبایی خود را بدست بیاورند و برخی به سراغ داروها و مواد شیمیایی می روند بدون اینکه بدانند این مواد نمی توانند تاثیری بر روی ریشه مو داشته باشند و تنها بر روی ساقه مو تاثیر می گذارند و البته ممکن است عوارض جدی به همراه داشته باشد. امروزه متاسفانه محصولاتی با تبلیغات زیادی صورت می گیرد که مدعی هستند می توانند برای درمان و جلوگیری ریزش مو از آنها استفاده شوند ولی باید بدانید آنها تنها به منظور شست و شوی مو و پاک کننده هستند و نمی تواند تاثیر جدی روی ریزش موی شما داشته باشند.

یکی از بهترین روش های که شما می توانید برای جبران موهای از دست رفته از آن استفاده نمایید کاشت مو است.کاشت مو به دو صورت قابل رشد و غیر قابل رشد انجام می شود که هر کدام از آنها دارای قواعد و اصول خاصی هستند:

اگر کاشت مو قابل رشد باشد روش SUT است:

این روش به صورت مادام العمر است و مو کاملا زنده می شود و قابل رشد است. در روش SUT در یک جلسه بدون اینکه جراحی ، خونریزی صورت بگیرد تا ۱۴۰۰۰تار مو کاشته می شود . لازم است بدانید متقاضی در این روش بیهوش نمی شود و کاملا مراحل کاشت با دستگاه اتوماتیک می باشد.

اگر کاشت مو غیر قابل رشد باش روش hrt است:

اگر موی که کاشته می شود غیر قابل رشد باشد یا همان ترمیم مو ، روش hrt است.این روش هیچ محدودیتی ندارد و همین موضوع سبب شده تا طرفداران بسیاری بدست بیاورد. در این روش هیچ نیازی به بانک موی فرد نمی باشد و تنها در یک جلسه صورت می گیرد. فرد می تواند در این روش قدموی خود را به دلخواه انتخاب کند.

خوشبختانه این روش در بسیاری از مراکز معتبر کاشت انجام می شود. در ترمیم مو خط فرق و خط رویش کاملا طبیعی بوده است. روش ترمیم به این صورت است یک لایه شبیه سازی شده از پوست سر انسان تهیه می شود و سپس موها بر روی آن سوار می شوند . جالب است بدانید این روش قابل تشخیص از سوی افراد نیست و کسی متوجه ترمیم شما نخواهد شد . خانم های عزیز می توانند از این روش استفاده کنند و همچنین بیماران قلبی ، شیمی درمانی ، پسوریازیس ، بیماران اکتیوز ، فشار خون و … می توانند از hrt استفاده نمایند.

نکته مهم ) با اینکه کاشت مو به عنوان یکی از روش های موثر و تاثیر گذار است ولی باید بدانید انجام آن باید در مراکز معتبر صورت بگیرد و متخصص اینکار را انجام بدهد و فریب تبلیغات ارزان قیمت را نخورید.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 592
برچسب‌ها :
چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 17:57

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟ گاهی ریزش های موی رخ میدهد که موقتی هستند مثلا ریزش مو در زمان بیماری که به دلیل کارکرد سیستم ایمنی بدن است و برای اینکه با ویروس ها و میکروب ها مقابله کند ، انرژی و مواد غذایی را به اعضای درگیر بیماری و گلبول های سفید منتقل می کند و زمانی که این مواد مغذی در موها کم شود نوعی ریزش را به وجود می آورد.

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟

زمانی که درجه حرارت بدن بالا باشد می تواند برای زمان کوتاهی ، اثرات مخربی را بر روی موها پدید بیاورد و در نهایت سبب شود ریشه مو سست گردد.
پزشکان و متخصصان همواره به خانم های عزیز توصیه می کنند که اگر قصد دارند در موهایشان تغییراتی مثل رنگ کردن مو ، حالت دادن مو و … را ایجاد کنند باید حتما پس از برطرف شدن ریزش موقتی موهایشان باشد تا ریشه موهایشان قدرت و استحکام خود را بدست بیاورد.

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟

نکته مهم )

چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟ یکی از نکات مهمی که بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند شانه کردن مو در زمان تب است.اگر تب دارید هیچگاه موهایتان را شانه نکنید زیرا سبب می شود فشار زیادی به ریشه موهای وارد شود که سست شده اند. زمانی که شخص تب دارد یا بیمار است به علت تعریق زیاد، موها زیادتر چرب می شوند و همین موضوع می تواند سبب ریزش می گردد. توصیه می شود در زمان بیماری موهای خود را تمیز و مرتب نگه دارید.

آیا رنگ کردن زیاد مو با سرطان مرتبط است؟

در پاسخ به سوال چه زمانی نباید موهایمان را رنگ کنیم ؟ جالب است بدانید تحقیقات زیادی صورت گرفته است که نشان می دهد افرادی که در سال بیشتر از ۹ بار موهایشان را رنگ می کنند به نسبت افراد دیگر بیشتر در خطر مبتلا شدن به سرطان خون از نوع لنفوم هستند. این نوع سرطان در سیستم لنفاوی بدن اتفاق می افتد.این سیستم شبکه ی از رگ ها بوده که قسمتی از سیستم دفاعی بدن را تشکیل میدهد و سبب جابه جایی سلول های ضدعفونت به نام لنفوسیت می شود و اقدام به تخلیه سلول های مرده از بافت می نماید.
اگر میزان رنگ کردن مو زیاد شود این امکان نیز وجود دارد که فرد به سرطان مثانه مبتلا گردد.

خانم های باردار موهایتان را رنگ نکنید

همیشه به خانم های باردار توصیه شده که موهای خود را در زمان بارداری رنگ نکنند.با اینکه هنوز هم نمی توان به صورت صددرصد عنوان کرد که رنگ مو بر روی جنین تاثیر گذار است ولی برای برقرار اطمینان بیشتر نباید در این دوران موها را رنگ نمود.

پوست کف سر می تواند مقداری از موادشیمیایی را در خود جذب کند و همین مواد ممکن است وارد جریان خود شوند و از آنجا که شکل گیری جنین در سه ماهه اول بارداری است و وضعیت جنین در این زمان بسیار حساس است، خانم های باردار نباید از مواد شیمیایی استفاده نمایند.
نکته مهم ) استفاده از رنگ های شیمیایی ممکن است سبب سقط جنین شود.

رنگ مو چه عوارضی دارد؟

– ایجاد حساسیت های پوستی ، خارش ، شوره سر ، قرمزی پوست سر
– خشکی مو و زبرشدن ، شکنندگی مو در اثر از بین رفتن چربی مو
– آسیب رساندن به مو و ایجاد موخوره
– ایجاد آلرژی در افراد مانند خارش و قرمزی پوست سر و گاهی با ورم و سوزش همراه است
– در افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت داشته اند سوختگی سر ایجادمی شود که می تواند برای همیشه برای شخص باقی بماند.

توصیه های جدی در رنگ مو

۱)زمان استفاده از رنگ مو حتما از دستکش استفاده نمایید تا آسیبی به پوست دستان شما وارد نشود.

۲)هیچ وقت بیشتر از زمان تعیین شده رنگ مو را بر روی موهایتان نگذارید

۳)بعد از زمان مشخص ، حتما بصورت کامل پوست سرتان را خوب بشوید.

۴)به نوشته ها و دستورالعمل های که بر روی جعبه رنگ ها نوشته شده است دقت کنید

۵)هیچ گاه دو نوع رنگ را با یکدیگر ترکیب نکنید زیرا ممکن است که واکنش شیمیایی جدید ی اتفاق بیوفتد و ماده خطرناک ایجاد شود

۶)پیش از اینکه رنگ موی را استفاده کنید حتما مقدار کمی از آن را روی پوست دستتان امتحان کنید تا اگر نسبت به آن حساسیتی دارید مطلع شوید .

۷) از رنگ های شیمیایی برای مژه ها و ابروهایتان استفاده نکنید

۸)تا جایی که امکان دارد موهایتان را رنگ نکنید البته که این موضوع تقریبا تغییر ممکن است چرا که هر کسی برای زیباتر شدن  و همچنین ترمیم موهای خود از رنگ کردن استفاده می کند. ولی اگر برایتان مقدور است به جای اینکه از رنگ های شیمیایی برای موهایتان استفاده کنید، رنگ های گیاهی و طبیعی را بکار بگیرید و حتما اصول و نکات لازم را رعایت فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و متخصصین ما در کلنیک کاشت مو زلفینه تماس بگیرید و با نحوه ی کاشت مو , کاشت ابرو , درمان ریزش مو و .. آشنا شوید .

برچسب ها: , , , , , , ,

بازدید : 602
برچسب‌ها :
عمر ترمیم مو
نویسنده : بهزاد مقتدر پنجشنبه 26 بهمن 1396 - 17:54

عمر ترمیم مو

عمر ترمیم مو : یکی از موضوعاتی که در ترمیم مو بسیار مهم است عمر یا دوام آن است که بیشتر از ترمیم مو ضروری است . در ترمیم مو نیز مانند دیگر موارد دارای عمر مفید است آن هم به دلیل حساسیت و ظرافتی است که در شکل گیری ترمیم مو بکار گرفته شده است.

ترمیم مو چیست

ترمیم مو را می توان اینگونه تعریف کرد:

جایگزین کردن موهای جدید و همچنین ترمیم کردن موهای ضعیف که به روش های مختلف صورت می گیرد. لازم است بدانید در ترمیم مو از موهای استفاده می شود که کاملا طبیعی می باشند و شما قادر هستید بعد از آن به فعالیت هایتان ادامه دهید و هر حالتی را که دوست دارید به موهایتان بدهید .

عمر ترمیم مو

عمر ترمیم مو

مزیت های ترمیم مو

البته ترمیم مو مزیت های زیادی داشته است که می توان به مواردی چون استفاده از حمام ، سونا، جکوزی ، استخر و…. استفاده نمایید و همچنین قابلیت استفاده از ژل ، تافت ، رنگ و … را داشته است. البته فراموش نکنید که موهای که در ترمیم مو موهای که بکار رفته است در زیر پوست قرار نمی گیرند و کاشته نمی گردد و تغذیه آنها از هیچ منبعی شکل نگرفته و ریشه نداشته اند به همین دلیل آنها عمر مفیدی دارند که در ایران در صورتی که به صورت استاندارد روز دنیا باشد این زمان مفید بین دو تا سه سال است . البته نباید فراموش کنید که مرکز های که مجوز ندارند نمی توانند قابل اعتماد باشند چون عمر مفید موها به نحوه ی آموزش و رعایت نکات اصولی بستگی داشته است اما اگر شما در مرکزی معتبر اینکار را انجام بدهید که تمامی نکات آموزشی را رعایت کرده باشد عمر مفید می تواند ۴ تا ۵ سال نیز باشد.

عمر ترمیم مو به وسیله HRT

روش استاندارد ترمیم مو در دنیا HRT است . ترمیم مو مانند دیگر روش های زیبایی دارای روش های متفاوتی است که روش HRT به عنوان اخرین و بروز ترین روش به شمار می رود . در این روش یک شبکه شبیه سازی روی پوست سر ساخته می گردد که فیکس آن نیز با روش بافت و کراتین بر روی سر صورت می گیرد . همانطور که در پاراگراف فوق بیان کرده ایم موهای که استفاده می شود کاملا طبیعی است و قابلیت های متنوعی مانند سشوار، تافت ، رنگ ، ژل و … را داشته است . تمامی مراحل در یک جلسه انجام می شود و شما می توانید عمر مفید آن را با ۲ تا ۳ سال تجربه کنید البته عمر کامل ۴ تا ۵ سال است و قطعا شما اعتماد به نفس خودتان را بیشتر از گذشته بدست می آورید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی ترمیم مو , عمر ترمیم مو , درمان ریزش مو به کلنیک کاشت مو زلفینه مراجعه کرده یا با مشاوران این مرکز تماس بگیرید .

بازدید : 559
برچسب‌ها :
متخصص پوست و مو
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 13:55

متخصص پوست و مو , مرکز و کلینیک پوست و مو , پزشک متخصص پوست و مو , دکتر بیماری های پوستی , متخصص بیماری های مو , فلوشیپ پوست و مو : اکثر بیماری های پوست و  مو واگیردار هستند . و با افزایش جمعیت شهرهای بزرگی مثل تهران خطر ابتلا به این نوع بیماری های واگیر پوستی و مو بیشتر می شود . با مراجعه به کلینیک پوست و مو زیبایی متوجه می شویم که خیلی از افراد از بیماری های پوست و مو رنج میبرند به ویژه برخی از این بیماری ها خیلی بیماری های خطرناکی هستند . لذا باید مراقبت های مناسبی از خود در مقابل ابتلا به این نوع بیماری ها انجام دهیم . در این بخش سعی خواهیم کرد بهترین متخصصی پوست و مو زیبایی را معرفی کنیم .

کلینیک پوست و مو


کلینیک پوست و مو

همانطور که می دانیم اکثرا متخصص پوست و مو همشون برای خود کلینیک پوست و مو احداث کرده اند و در انجا فعالیت می کنند . لذا آشنایی با برخی از کلینیک های پوست و مو در تهران و شهرستانها برای پیشگیری از بروز بیماری های پوستی و یا درمان بیماری مفید خواهد بود در این بخش از وب سایت سعی خواهیم کرد بهترین کلینیک پوست و مو در هر شهرستان و به ویژه تهران را معرفی کنیم .

معیار انتخاب کلینیک پوست و مو

پیشرفتی که علم پزشکی در سال های اخیر در زمینه پوست و مو داشته است در خیلی از رشته های دیگر نداشته . توجه به زیبایی و لطافت پوست و مو امروزه به مهمترین مسائل هر فردی تبدیل شده است . از این رو بیشتر افراد همیشه به دنبال بهترین کلینیک پوست و مو می گردند . که برای این کار معیار های خود را دارند . در زیر به برخی از معیار های کلی برای انتخاب بهترین کلینیک پوست و مو اشاره ای می کنیم :

برخی از معیار های انتخای بهترین کلینیک پوست و مو

  1. داشتن متخصصین پوست و مو حرفه ای و دارای فلوشیپ پزشکی از دانشگاه های معتبر جهان : پزشک متخصص و با تجربه مهمترین عامل در انتخاب کلینیک می باشد . متخصص پوست و مو که دارای برد پزشکی بالا باشد در تشخیص بیماری پوستی و مو سریعتر و دقیقتر خواهد بود.
  2. تجهیزات کلینیک پوست و مو : از دیگر مواردی که در انتخاب کلینیک باید دقت داشته باشیم استفاده از تجهیزاتی است گه در اختیار کلینیک قرار دارد . شاید یک کلینیک همیشه دارای بهترین متخصصین باشد ولی تجهیزات مناسبی برای درمان و رفع بیماری های پوستی و مو را نداشته باشد.
  3. کادر با اخلاق و تجربه بالا : استفاده از نیروی کار متخصص در کلینیک میزان کیفیت کلینیک را بیان خواهد کرد . اخلاق خوب و رفتار مناسب کادر یک کلینیک می تواند معیار خوبی برای انتخاب باشد.
  4. موقعیت کلینیک و دسترسی به محل : از دیگر مواردی که در انتخاب مرکز پوست و مو باید دقت داشته باشیم آسانی تردد و دسترسپذیری به موقعیت محل کلینیک است .
  5. داشتن فضای مناسب و کافی محیط کلینیک : همیشه کلینیک های زیادی را دیده ایم علارغم اینکه دارای متخصصین خوب و با تجربه ای هستند ولی محیط کاری خیلی کوچکی دارند که واقعا اذیت کننده است .

متخصص پوست و مو با برد پزشکی بالا

متخصص پوست و مو

 

تقریبا می توان گفت اکثر متخصصین که برای خود کلینیک پوست و مو احداث کرده اند دارای مدرک فلوشیپ پزشکی از دانشگاه های معتبر دنیا هستند . لذا بهترین راه برای شناسایی و شناخت پزشکان برتر پوست و مو می توان بیوگرافی آنها را که اکثرا دارای وب سایت هستند مطالعه کرد . همچنین لیزر لند افرادی را که دارای تجربه و تخصص کافی باشند در این موقعیت وب سایت معرفی خواهد کرد . اما با این حال از کاربران عزیز درخواست داریم که در انتخاب متخصص در لیزر لند دقت کافی داشته باشند چرا که وب سایت لیزر لند فقط محیط مجازی برای معرفی و تبلیغات می باشد. و هیچ نوع خدمات درمانی ارائه نمی دهد.

 

متخصص پوست و مو

بازدید : 588
برچسب‌ها :
لاغری موضعی در غرب تهران
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 13:12

لاغری موضعی در غرب تهران , لاغری موضعی با لیزر در غرب و شمال تهران

لاغری موضعی در غرب تهران , لاغری موضعی با لیزر در غرب و شمال تهران , کلینیک لاغری در غرب تهران , متخصص لاغری موضعی با لیزر در شمال و غرب تهران : داشتن اندامی تراشیده و استاندارد آرزوی هر فردی است . از این رو بیشتر افراد که دوست دارند اندام خوشی داشته باشند به دنبال کلینیک زیبایی می گردنده متخصصین حرفه ای و کار کشته ای دارد . تقریبا می توان گفت برای لاغری با استفاده از درمان دو راه حل وجود دارد:

  1. لاغری با جراحی
  2. لاغری بدون جراحی

لاغری موضعی در غرب تهران

بحث ما در اینجا به غیر از روش جراحی است در اصل روشهایی را دنبال می کنیم که به راحتی در کلینیک های زیبایی قابلیت انجام را دارند . استفاده از لیزر درمانی یکی از روشهای متداول و محبوبی است که امروزه برای لاغری موضعی از آن استفاده می کنند . در اکثر کلینیک های لاغری موضعی در غرب تهران از دستگاه های چند منظور لیزر استفاده می شود . از این رو همیشه تعداد متقاشیان بالایی دارند. بدون درد بودن و مدت زمان سریع انجام عمل لیزر لاغری از مزیت هایی است که باعث شده است تا این روش برای لاغری موضعی مورد استفاده شود .

چرا لاغری موضعی در غرب و شمال تهران

همانطور که می دانیم بیشتر پزشکان متخصص زیبایی که خیلی حرفه ای و کار کشده اند در شمال و غرب تهران کلینیک خود را احداث می کنند . از این رو همیشه بیشتر کلینیک های لاغری موضعی در غرب تهران واقع شده اند . هر چند کاری که در این کلینک ها انجام می شود تفاوت چندانی با کلینیک های سایر مناطق ندارد .

نکته مهمی را هم که باید مد نظر داشته باشیم این است که در کلینیک های لاغری موضعی در غرب تهران و نیز شمال برای راحتی و رفاه متقاضیان لاغری , برای لاغری بانوان از کادر و نیروی خانم و برای آقایان نیز از نیروی آقا استفاده می شود . تا متقاضی با آرامش خیال اقدام به انجام عمل لاغری موضعی کند.

لاغری موضعی با لیزر در غرب تهران

لاغری موضعی با لیزر در غرب تهران

با رشد و پیشرفت روز افزون علم پزشکی زیبایی و فن آوری پزشکی امروزه استفاده از لیزر درمانی محبوبیت بالای پیدا کرده است . چرا که سرعت و دقت و نیز بدون درد بودن مزیت برتری این روش است . همچنین نتایج شگفت انگیزی این روش درمانی است .  از این رو لاغری موضعی با لیزر نیز محبوبیت بالایی به ویژه برای افرادی که بیش از اندازه لاغر نیستند و دوست دارند اندام خوش فرمی داشته باشند , دارد . با لاغری موضعی توسط لیزر به اندام دلخواه و منظم خودتان می توانید دست پیدا کنید . دقت بالای لیزر در لاغری موجب شده است نتایج شگفت انگیز و معجزه واری را پدید آورد.

برچسب ها: , , ,

بازدید : 510
برچسب‌ها :
عمل جراحی اسلیو برای لاغری
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 13:09

عمل جراحی اسلیو برای لاغری , اسلیو محبوبترین عمل جراجی چاقی

عمل جراحی اسلیو برای لاغری  , هزینه جراحی اسلیو , مختصص جراحی اسلیو معده , جراحی چاقی اسلیو , اسلیو معده , بهترین و محبوبترین روش جراحی چاقی اسلیو معده است : جراحی اسلیو معده امروزه یکی از رایجترین عمل های رفع چاقی در دنیا است . افرادی که قصد انجام عمل جراحی اسلیو را دارند قبل از انجام اسلیو سوالات زیادی ذهنشان را درگیر می کند .در این مقاله به صورت کامل عمل جراحی اسلیو برای چاقی را شرح می دهیم و تا جایی که امکان دارد سعی می کنیم تمامی سوالات ذهن شما را پاسخ دهیم.

عمل اسلیو معده

تغییراتی که در جراحی اسلیو معده بر روی دستگاه گوارشی رخ می دهد

می توان گفت امروزه برای برطرف کردن چاقی بهترین راه جراحی است در بین تمامی جراحی های چاقی عمل اسلیو معده محبوترین و نتیجه بخش ترین عمل می باشد. جراحی اسلیو نوعی جراحی چاقی است که در این عمل بخش بزرگی از معده بیمار را برمی دارند . این عمل موجب می شود یک محدودیت اجباری در میزان مصرف مواد غذایی در فرد شود که به شدت کاهش اشتها را به دنبال دارد و لذا ظرفیت محدود برای پذیرش مواد غذایی توسط معده.

در این نوع جراحی ۸۰ درصد از بخش قابل ارتجاع معده شامل قسمتی از معده – که هورمون گرلین (GHERLIN؛ هورمونی که نقش بسزایی در ایجاد اشتها دارد یا همان هورمون گرسنگی) ترشح می کند – از معده جدا شده و قسمت باقی مانده معده با نخ های تیتانیومی مخصوص و به کمک یک دستگاه ویژه جوش می خورد.

بعد از عمل جراخی اسلیو معده به دلیل کاهش زیاد حجم معده و نیز از بین رفتن هورمن گرسنگی فرد تمایل بسیار کمی برای مصرف مواد غذایی پیدا می کند . لذا در یک سال اول بعد از جراحی کاهش قابل توجی از وزن فرد را مشاهده خواهید کرد.

سوالات متداول در رابطه با عمل جراحی اسلیو

 

جراحی اسلیو ( جراحی چاقی ) برای چه افرادی مناسب است ؟

انتخاب روش جراحی برای رفع چاقی در افراد متفاوت است و پزشک متخصص و جراح باید در این انتخاب تصمیم بگیرد بر اساس معاینه ها و بررسی سبک زندگی فرد پزشک تصمیم میگیرد که بر روی فرد عمل اسلیو انجام شود یا نه .جراحی اسلیو برای رفع چاقی افرادی که وزن زیادی دارند و دچار بیماری خاص مثل دیابت و یا بیماری معده نمی باشند و وزن زیادی دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. اما برای افرادی که دارای وزن بسیار بالا ( بالای ۱۵۰ کیلو ) هستند و نیز دارای بیماری های خاص می باشند نمی توان گفت حتما باید عمل اسلیو معده را انجام دهند. لذا تشخیص این موارد بر عهده پزشک معالج می باشد.

با عمل جراحی چاقی اسلیو چقدر وزن کم خواهیم کرد؟

بر اساس یافته های اخیر پزشکان متخصص عمل جراحی چاقی , در نتیجه عمل اسلیو معده حدودا باید ۸۰ تا ۹۰ درصد اضافه وزن فرد در طی ۱۸ ماه از دست برود . در اصل می توان گفت چیزی حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلو باید وزن کم کند در طی ۱۸ ماه .

آیا جراحی چاقی اسلیو موجب بروز سرطان معده می شود؟

در صورتی که فرد از هر نظر سالم بوده باشد و هیچ نوع ضایعه سرطانی در معده قبل از عمل اسلیو نداشته باشد . بعد از انجام عمل جراحی اسلیو به هیچ وجه سرطان معده ایجاد نخواهد شد. باید این نکته را مد نظر داشته باشید که به دلیل اینکه عمل اسلیو موجب کاهش وزن در فرد می شود لذا از بروز بیشتر سرطانها مانند سرطان تخمدان در زنان جلوگیری می کند.

بعد از عمل اسلیو دیگر نمی توان آندوسکوپی از معده انجام داد؟

در جواب باید بگیم که چنین نیست ؛ در عمل اسلیو هیچ تغییری در مسیر گوارشی ایجاد نمی شود و تنها سایز معده بیمار کوچکتر می شود , لذا آندوسکوپی همانند قبل قابل انجام است و هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.

بعد از جراحی اسلیو معده دوباره بزرگ می شود ؟

باید دقت داشته باشیم که بعد از عهر نوع عمل جراحی یک سری نکات را باید رعایت کرد . اگر بعد از اسلیو معده نکاتی که در رابطه با تغذیه به بیمار گفته شده رعایت نکند , امکان افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی حجم معده امکان دارد . البته با توجه به اینکه در عمل اسلیو ۸۰ درصد حجم معده برداشته می شود این رقم زیادی نیست.

امکان دارد بعد از جراحی اسلیووزن کم نکنم ؟

باید توجه کنید در عمل اسلیو معده تنها بخش بزرگی از معده را جدا می کنند . لذا اینکه وزن کم خواهید کرد صد در صد است ولی میزان وزنی که دلخواه شماست بسته به هماکاری شما با پزشک متخصص دارد. لذا در طی دوره دمان بهتر است هرچه پزشکتان دستور می دهد اجرا کنید.تا به نتیجه ایده آل برسید.

بعد از عمل جراحی اسلیو نیاز است دوباره رژیم بگیریم ؟

نه لازم نیست , بعد از اسلیو معده نیازی به گرفتن رژیم نیست چرا که به صورت خودکار میل و اشتهای شما به اندازه قبل توجهی به خوراکی های مختلف از بین خواهد رفت . اما باید دقت داشته باشید که رژیم غذایی شما نیز بعد از عمل اسلیو معده باید تحت نظر پزشکتان باشد. در غیر این صورت اگر دوباره به غذا خوردن بیش از اندازه ادامه دهید و رعایت نکنید احتمال اینکه نتیجه مطلوب بگیرید بسیار پایین است.

بعد از عمل جراحی اسلیو موقع غذا خوردن حالت تهوع خواهم داشت تا آخر عمرم ؟

بعد از عمل اسلیو معده به دلیل تغییر چشمگیری بر روی اندازه معده شما در یک دوره کوتاه مدت موفع عذا خوردن حالت تهوع خواهید داشت ولی دائمی نیست و باید دقت داشته باشید در هفته های بعد از عمل اسلیو کیفیت و نوع مواد غذایی که مصرف می کنید باید زیر نظر تیم پزشکی باشد و متخصص باید نوع و کیفیت غذا را برای شما تجویز کنند.

در صورت رعایت برنامه غذایی که از طرف تیم پزشکی به شما داده می شود تمام علائم وعوارض گوارشی بعد از عمل اسلیو به سرعت رفع خواهد شد . لذا در دو هفته اول بعد از عمل اسلیو صد در صد بهترین مواد غذایی برای شما عذاهای نرم و آبکی خواهد بود و در نهایت تیم پزشکی باید تصمیم بگیرد که از چه زمانی شما می توانید از مواد عذایی جامد استفاده کنید.

احتمال مرگ در عمل اسلیو چقدر است ؟

احتمال مرگ کمتر از نیم درصد است که این عدد ریسک طبیعی برای جراحی ها می باشد و اسلیوهم همانند سایر عمل های جراحی باز می باشد .

بعد از عمل اسلیو باید عمل جراحی پلاستیک نیز انجام دهم ؟

باید توجه داشت که بعد از عمل اسلیو وزن زیادی را در مدت زمان کمتری از دست خواهید داد لذا بافت پوست فرصت تطابق کامل با چربی های زیر پوست را نخواهد داشت و امکانش زیاد است که دچار افتادگی پوست در نواحی شکم و دور کمر شوید . در صورتی که این افتادگی بیش از حد باشد با تشخیص پزشک متخصص نیاز به جراحی پلاستیک خواهید داشت . برخی از بیمارها بعد از عمل اسلیو مایعات را به اندازه مصرف نمی کنند که این خود نیز باعث می شود تا افتادگی زیادی رخ دهد.
افتادگی های جزئی با استفاده از تکنیک لاغری موضعی آر اف قابل برطف می باشد.

بعد از انجام عمل اسلیو می توانم باردار شوم ؟

بله امکان باداری بد از عمل جراحی اسلیو اکانپذیر می باشد ولی یک و نیم سال بعد از انجام عمل اسلیو امکان خواهد داشت . لذا به تمامی افرادی که قصد بارداری بعد از اسلیو معده دارند توصیه شده که تا ۱۸ ماه پس از عمل اقدام به باردار شدن نکنند.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 547
برچسب‌ها :
مزوتراپی برای لاغری موضعی
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 12:51

مزوتراپی برای لاغری موضعی , هزینه و قیمت مزوتراپی لاغری | لیپودیسالو

مزوتراپی , لیپودیسالو , مزوتراپی لاغری , مزوتراپی برای لاغری موضعی , هزینه مزوتراپی لاغری , قیمت مزوتراپی برای لاغری موضعی , متخصص مزوتراپی لاغری : لیپودیسالو یا همان مزوتراپی لاغری جدیدترین روش لاغری موضعی است در سال های اخیر طرفداران قابل توجی پیدا کرده است . می توان گفت مزوتراپی آخرین روشی است که جدیدن برای لاغری موضعی ارئه شده است . مزوتراپی لاغری بیشتر برای کاهش چربی شکم , بازوها , ران ها , دور کمر و نیز برای از بین بردن سلولیت مورد استفاده قرار می گیرد.

مزوتراپی

باید بدانیم که همانند سایر روشهای لاغری موضعی و پیکرتراشی مزوتراپی نیز یکی از تخصص های پزشکی زیبایی است و روشی است که با حداقل تهاجم و به صورت تزریقی انجام می شود. مزوتراپی شامل تزریق میکروسکوپی ازانواع عوامل مختلف مانند : دارویی , عوامل هومیوپاتی , ویتامین ها و عصاره گیاهان دارویی به پوست است. برای انتخاب یکی از موارد ذکر شده پزشک متخصص تشخیص خواهد داد که از کدام روش برای درمان مشکل شما استفاده کند.

***نکته

مزوتراپی تنها برای لاغری موضعی مورد استفاده نمی شود. برخی از درمان هایی که می توانبامزوتراپی انجام داد به شرح زیر می باشد:

  • درمان سلولیت
  • کاهش وزن
  • پیکرتراشی
  • درمان ریزش مو
  • جوانسازی پوست
  • مقابله با پیری پوست

در این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با مورد استفاده مزوتراپی برای لاغری موضعی توضیحاتی دهیم لذا در مقالات بعدی بیشتر با این روش درمان پزشکی زیبایی شرح خواهیم داد.

کاربردهای مزوتراپی

همانند سایر روشهای غیر تهاجمی لاغری موضعی (لاغری با دستگاه rf , لاغری با کویتیشن , لاغری با لیزر لیپولیز ) مزوتراپی نیز بیشتر برای از بین بردن چربی نواحی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد که با رژیم غذایی و ورزش از بین نمی روند. از مزوتراپی برای از بین بردن چربی های اضافی بازوها , ران ها , شکم و دور کمر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد , همچنین روشی مناسب برای درمان سلولیت می باشد . پوست اطراف محل تزریق های مزوتراپی سفت می شود و ظاهری جوانتر وشادابتر ایجاد می کند که موجب جوانسازی پوست نیز می شود بدون اینکه نیاز به لیفت یا جراحی زیبایی , یا لیپوساکشن داشته باشد .

مزوتراپی بازوها

یکی از مناطق بدن که در برخی از افراد با رژیم های سنگین لاغری نیز چربی خود را از دست نمی دهند بازوها هستند . لذا این افراد به راحتی می توانند با استفاده از درمان مزوتراپی لاغری تمامی چربی های اضافی بازوهای خود را از بین ببرد . بدون اینکه نیاز به عمل جراحی زیبایی داشته باشد.

مزوتراپی چانه | غبغب

داشتن بدنی با فرم عالی و بدون چربی هم با وجود غبغب ظاهر شما را چاق نشان خواهد داد. باید بگیم که یکی از ناحیه های بدن که چربی آن در مقابل هر نوع رژیم غذایی و ورزش مقاومت سختی می کند , چربی های زیر چانه ( غبغب ) است . مزوتراپی که به صورت تزریق انجام می شود می تواند روشی مناسب و بدون خطر و درد چربی های این ناحیه را از بین ببرد و این ناحیه از صورت شما را خوش فرم و خوش تراش تر جلوه دهد.

مزوتراپی چانه | غبغب

مزوتراپی لاغری شکم

نمی توان انکار کرد که با گرفتن رژیم لاغری و نیز ورزش می توان از شر چربی های ناحیه شکم خلاص شد ولی در برخی از افراد این امکان وجود ندارد و یا توانایی گرفتن رژیم غذایی و یا ورزش کردن را ندارند و دوست دارند هرچه سریعتر از شر این چربی ها خلاص شوند که در این صورت بهترین روش استفاده از روشهای غیر تهاجمی لاغری موضعی است که یکی از آنها و جدیدترینش مزوتراپی لاغری می باشد.

مزوتراپی لاغری شکم

مزوتراپی لاغری موضعی پاها

سلولیت : تجمع ناهموار چربی در زیر پوست است که متعدترین ناحیه از بدن داخل و خارج ران ها می باشد . از بین بردن چربی های اضافی ناحیه پاها و ران همانند شکم و اطراف کمر نیست که با هر نوع رژیم و ورزشی از بین بروند . خلاصی از چربی های اضافی این نواحی به شدت سخت است ولی مزوتراپی لاغری که با استفاده از تزریق انجام می شود درمانی مناسب برای از بین بردن چربی های اضافی و تراش داند ران ها می باشد. با تزریق مزوتراپی در زیر پوست محلول به صورت کامل موجب شکستن سلولهای چربی در ناحیه تزریق می شود و به صورت طبیعی چربی های و ضایعات اضافی را از بدن خارج می کند.

مزوتراپی لاغری موضعی پاها

درمان سلولیت با مزوتراپی

همانطور که دربالا نیز اشاره کردیم سلولیت حاصل تجمع چربی های اضافی در زیر پوست است که موجب ایجاد ناهمواری شدیدی بر روی پوست می شود که شبیه به پوست پرتقال می شود .مهمترین نواحی که سلولیت در آنها بیشتر به چشم می خورد ناحیه باسن و پاها می باشد. با تزریق مزوتراپی در ناحیه تحت درمان پوست آن ناحیه سفت شده و کشیده می شود و به طور کاملا محسوس ظاهر سلولیت بهبود می یابد.

مزوتراپی چیست و چگونه انجام می شود.

مزوتراپی لاغری که روشی با حداقل تهاجم برای لاغری می باشد , برای از بین بردن و حذف چربی های اضافی از طریق تزریق مواد شیمیای به زیر پوست و ناحیه درمان انجام می شود. مزوتراپی متشکل از آنزیم ها , ویتامین ها و ماده ای مشتق شده از سویا ( گیاه ) به نام فسفاتیدیل کولین که اصلی ترین ماده شیمیای موجود در روغن است , می باشد.

ماده شیمیای موجود در محلول مزوتراپی (فسفاتیدیل کولین) کاملا ماده ای بی خطر است که اکثر پزشکان در دوز بالای این ماده در درمان کلسترول بالا استفاده می کنند. سوزن برای تزریق مزوتراپی خیلی نازک می باشد در اندازه سوزنهایی که در طب سوزی استفاده می شود می باشد. قبل از تزریق مزوتراپی محل درمان را بی حس می کنند . موقع تزریق نیز سوزش خفیفی ایجاد می وشد که قابل تحمل است .

بعد از انجام تزریق در محل چربی های اضافی پیوند مولکولی چربی ها از هم می شکنند و چربی تجزیه می شود و از حالت جامد به مایع تبدیل می شود . مدت انجام عمل مزوتراپی در حد معمول حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه می باشد . بدن بعد از گذشت چند هفته از تزریق ضایعات چربی را از طریق سیستم های تصفیه مانند کبد و روده ها خارج می کند . در چهار هفته اکثر بیماران نتایج بهبود را مشاهده می کنند .

تعداد جلسات مورد نیاز  مزوتراپی  برای لاغری موضعی

برای بهبودی کامل در لاغری موضعی با مزوتراپی و مشاهد نتایج بهتر و نیز حفظ تاثیرات تعداد جلسات با فواصلی که پزشک متخصص تعیین می کند متغیر می باشد. که فواصل بین ۶ تا ۸ هفته می باشد.

قیمت و هزینه مزوتراپی

ابتدا باید بدانیم که روش های غیر تهاجمی برای لاغری موضعی خیلی کم هزینه تر از روشهای جراحی مانند : لیپوساکشن , جراحی زیبایی شکم , و جراحی لیفت می باشد. در بین روشهای غیر تهاجمی برای لاغری موضعی نیز مزوتراپی یکی از کم هزینه ترین هاست . بامزوتراپی می توانید به صورت ایده آل پیکر تراشی کنید تا اندامی خوش فرم و جذاب داشته باشید.

***توجه

همانند سایر روشهای غیر تهاجمی مزوتراپی لاغری نیز برای بیماران با سطح چاقی بالا کارساز نخواهد بود.

برچسب ها: , , ,

بازدید : 489
برچسب‌ها :
لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 12:48

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن | اولتراسوند کویتیشن , هزینه و قیمت

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن , هزینه و قیمت لاغری با کویتیشن , لاغری با استفاده از دستگاه کویتیشن , روش غیر تهاجمی برای لاغری موضعی اولتراسوند کویتیشن : یکی دیگر از روشهای لاغری موضعی که متقاضیان زیادی دارد , استفاده از دستگاه اولتراسوند کویتیشن برای لاغری است . لاغری با دستگاه کویتیشن روشی غیر تهاجمی برای حذف چربی است .نیاز به جراحی ندارد . بر خلاف روشهای جراحی شکم , لیپوساکشن برای لاغری با کویتیشن نیاز به بیهوشی و استفاده از مواد بی حس کننده نیست . روش لاغری با دستگاه کویتیشن یک روش برای کاهش وزن و یا درمان چاقی نیست بلکه بیشتر برای تراش دادن بدن و تغییر شکل آن است و در زمره روشهای لاغری زیبایی به شمار می رود.

لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن

همانند سایر روشهای غیر تهاجمی لاغری با کویتیشن نیز سرعت بالایی دارد و بیشتر برای افرادی که با رژیم لاغری و ورزش نتوانسته اند ب اندامی دلخواه خود برسند کاربرد دارد.

کویتیشن برای لاغری محبوبترین روش بین تمام روش های غیر جراحی است.

اولتراسوند کویتیشن چیست ؟

تکنولوژی اولتراسوند بدین صورت است که از امواج فرا صوتی برای تخریب سلولهای چربی استفاده می شود بصورتی که در این تکنیک به هیچ وجه آسیبی به سلول های مجاور وارد نمی شود. روش لاغری با اولتراسوند کویتیشن روشی بدون درد و راحت است و هیچ نوع عوارض جانبی ندارد .

مزایای لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن ( اولتراسوند )

  • نیاز به جراحی و بیهوشی ندارد
  • آسیبی به بافت های مجاور وارد نمی کند که موجب ناهمواری در بدن شود .
  • تورم و خونریزی به هیچ عنوان ندارد.
  • بدون درد , راحت , سریع می باشد
  • نیاز به بستری ندارد
  • ایمن و بدون خطر است
  • در دستگاه کویتیشن مدل های بیشتری وجود دارد و فرکانس به صورت انتخابی است.
  • برای تمام پوست ها با ه ر رنگی قابلیت استفاده دارد
  • دارای سیستم کنترل انرژی است.
  • روش لاغری غیر تهاجمی است

***توجه

شایعترین نواحی بدن که نیاز به لاغری موضعی با کویتیشن دارد شامل : شکم , پهلو , صورت , گردن , کمر , ران ها , چانه , گونه ها , بازوها , باسن می باشد . البته برای کاهش چربی و از بین بردن بزرگی سینه در مردان نیز کاربرد دارد.

کاربردهای مهم استفده از کویتیشن برای لاغری

  • کاهش و از بین بردن سلولیت
  • از بین بردن چربی های عمقی
  • جوانسازی پوست
  • بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و سفت کردن آن
  • کاهش سایز دور کمر , باسن و شکم
  • خوش فرم کردن و تراش دادن بدن

چه افرادی برای لاغری موضعی با دستگاه کویتیشن مناسب نمی باشند

  • زنان باردار و شیرده
  • فردی که دچار بیماری سرطان , قلب , اختلال عروق کرونر , دارای فشار خون بالا , آریتمی و ظربان نامنظم قلب می باشند
  • افرادی که دارای چاقی درجه دو و سه هستن ( زیاد چاق هستند )
  • باید دقت داشته باشید که درصورت داشتن هر یک از موارد به هیچ مجه از این درمان استفاده نکنید.

آیا اولتراسوند کویتیشن برای لاغری بی خطر است ؟

قبل از انجام هر عمل زیبایی متخصص و پزشک بیمار را معاینه می کند و با پر کردن لیست و چک لیست ویژه مطمئن می شود که انجام عمل لاغری با کویتیشن برای بیمار بی خطر است یا نه . همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم این عمل یک عمل بدون جراحی است . لذا نیاز به بستری ندارد و زندگی روزمرگی را فرد می تواند در قبل و بعد از هر جلسه درمان بدون هیچ دردسری ادامه دهد.

لذا در برخی از موارد نتایج درمان بعد از یک یا دو جلسه قابل مشاهده می باشد. با رعایت رژیم و ورزش مناسب نتایج درمان را می توان ماندگار کرد.

عوارض احتمالی لاغری موضعی با کویتیشن

هر چند تا به امروز عارضه جدی برای این روش لاغری وجود ندارد , اما در برخی از موارد شاهد قرمزی و سوزش پوست دیده شده که بعد از چند ساعت کاملا برطرف شده است. برخیاز عوارض جانبی ناشی از لاغری با اولتراکویتیشن :

  • موجب افزایش تشنگی می شود.
  • سردرد جزئی چند ساعته بعد از درمان ایجاد می کند
  • اشتها کاهش
  • درد فیزیکی کم در ناحیه درمان

هزینه و قیمت لاغری با کویتیشن

تعرفه خاصی برای هزینه عمل های زیبایی وجود ندارد و هر پزشک متخصص در کلینیک زیبایی که فعالیت می کند بر اساس تعداد جلسات و تشخیصی که می دهد هزینه اعلام میکند . البته باید دقت داشته باشیم که روشهای لاغری زیبایی به دلیل رقابتی بودن بین پزشکان زیبایی قیمت های مناسبی نیز دارند.

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 514
برچسب‌ها :
لاغری موضعی با دستگاه آر اف ( RF )
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 12:46

لاغری موضعی با دستگاه آر اف ( RF ) , لاغری با دستگاه RF | کرایولیپولیز

لاغری موضعی با دستگاه آر اف ( RF ) , لاغری با دستگاه آر اف , لاغری با استفاده از دستگاه , هزینه و قیمت لاغری با RF , آر اف لاغری , دستگاه RF روشی نوین و غیر تهاجمی برای لاغری سریع : یکی دیگر از روشهای پرطرفدار برای لاغری موضعی که متقاضیان زیادی نیز دارد لاغری موضعی با دستگاه آر اف لاغری است . می توان گفت در بین روش های غیر تهاجمی برای لاغری موضعی , کاربرد دستگاه لاغری آر اف از همه بیشتر است . همانند لاغری موضعی با لیزر لیپولیز ,لاغری با دستگاه RF نیز سریع و بدون درد است و نیازی به جراحی ندارد.

لاغری با دستگاه RF

لاغری با استفاده از دستگاه آر اف ( RF ) بیشتر برای افرادی مناسب که با رژیم لاغری و ورزش نمی تواند چربی ها و نافرمی های برخی از مناطق بدن خود را بهبود ببخشد . یا افرادی که برای لاغری از کرم ها و ژل های لاغری استفاده کرده اند ولی نتیجه نگرفته اند و یا اینکه برای افراد که از کمربندهای لاغری نیز استفاده کرده اند و …

لاغری موضعی با دستگاه آر اف بدن و اندام شما را به ایده آل ترین حالت تبدیل خواهد کرد. ظاهر و فرم خوش بدنتان اعتماد به نفس بالایی در شما ایجاد خواهد کرد.

توضیح کلی برای لاغری موضعی با دستگاه RF – کرایولیپولیز ( سرما درمانی )

لاغری با دستگاه آر اف روشی غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی های اضافی سطحی و بهبود بخشی به فرم بدن است . روشی بدون درد و سریع است و نیاز به بستری ندارد. باید دقت داشته باشید که در این روش لاغری نیازی به برش و جراحی نیست لذا احتیاجی به بیهوشی و بی حسی ندارد که مهمترین مزیت لاغری با دستگاه RF می باشد.

عملکرد دستگاه لاغری آر اف بدین صورت است که :

ابتدا سلول های چربی زیر پوست را سرد می سازد . سپس با عمل لیپولیز شکستن سلول های چربی تحریک می گردد . این عمل به بافت اطراف پوست آسیبی وارد نمی کند. تعداد جلسات نیاز برای کرایولیپولیز ( لاغری موضعی با دستگاه RF ) 1 تا ۳ جلسه می باشد.

 

برچسب ها: , , , , , , ,

بازدید : 536
برچسب‌ها :
لاغری موضعی با لیزر لیپولیز , لیزر لیپولیز روشی سریع برای لاغری
نویسنده : بهزاد مقتدر سه شنبه 10 بهمن 1396 - 12:43

لاغری موضعی با لیزر لیپولیز , لیزر لیپولیز روشی سریع برای لاغری

لاغری موضعی با لیزر لیپولیز , لیزر لیپولیز روشی سریع برای لاغری , هزینه و قیمت لاغری موضعی با لیزر لیپولیز , لیزر لیپولیز روشی ایمن برای لاغری موضعی : بهترین راه و روض برای لاغری تغذیه مناسب به همراه ورزش است و این را هیچ پزشک متخصص لاغری انکار نمی کند اما در این بین افرادی نیز هستند که واقعا با ورزش کردن نمی توانند تمام چربی های بدن خود را از بین ببرند و در اصلمی توان گفت برخی از نواحیبدن هستند که با ورزش و تغذیه چربی آنها از بین نمی رود . در اسن صورت لاغری موضعی با لیزر لیپولیز روشی سریع و موضعی ایده آل می باشد. استفاده از لیزر لیپولیزر برای لاغری هم برای مردان و هم برای زنان کاربرد داد .

لاغری موضعی با لیزر لیپولیز


لیزر لیپولیز برای موارد زیر می توان مناسب باشد

  • چربی برخی از نواحی بدن که با ورزش از بین نمی روند .
  • زنانی که قصد بارداری دارند و می خواهند هر چه سریعتر از شر چربی های اضافی خلاص شوند .
  • وقتی از شکل ظاهری برخی از نواحی بدنتان راضی نیستید .
  • از بین بردن چربی دور شکم و پهلو برای کهش سایز بدن و دور کمر
  • وقتی رژیم لاغری و تغذیه نتواند چربی های اضافی بدنتان را کاهش دهد
  • برای از بین بردن غبغب و لاغری صورت
  • لاغری موضعی شکم با لیزر لیپولیز
  • از بین بردن چربی های اضافی در سینه مردان که بزرگ هستند.
  • لاغری موضعی ران ها

با مراجعه به متخصص لاغری با لیزر لیپولیز و انجام آزمایشات لازم برای اندازه گیری چربی بدن شما به راحتی می توانید تعیین کنید که کدام نواحی بدن شما نیاز به توجه بیشتری دارد. با این روش شما همیشه می توانید در راستای تناسب اندام خود بهترین راه ها را انتخاب کنید . ورزش کنید و اندام خود را خوش فرم کنید یا با استفاده از لیزر لیپولیز لاغری موضعی انجام دهید. در ادامه به تعریفی دقیق از لیزر لیپولیز اشاده می کنیم .

لیزر لیپولیز چیست ؟

لیزر لیپولیز یکی از بهترین روشهای لاغری موضعی است که از نوع لیزرهای بی خطر لیپوساکشن می باشد که شما می توانید با استفاده از این عمل به سرعت به تناسب اندام مد نظر خود برسید . ظاهری زیبا و خوش فرم داشته باشید . لیزر لیپولیز با استفاده از یک لیزر با شدت پایین ( لیزر سرد) چربی های اضافی مناطق بدن شما را کاهش می دهد . لاغری موضعی با لیزر لیپولیز جزء عمل های زیبایی محسوب می شود .

مزایای لاغری موضعی با لیزر لیپولیز

  • روشی غیر تهاجمی است چرا که از هیچ نوع سوزن و تزریقاتی استفاده نمی شود.
  • از روشهای سریع در لاغری می باشد .
  • از دیگر مزیت های لیزر لیپولیز این است که بدون جراحی به لاغری مد نظر خود می رسید
  • همچنین روشی بدون درد است و نیازی به بستری شدن ندارد.
  • نیاز به گرسنگی و رژیم عذایی شدید ندارید
  • روشی کاملا ایمن است

لیزر لیپولیز ظاهری زیبا به شکم شما می بخشد و چربی های اضافی دور کمر و اطراف آن را از بین می برد . بیشترین درخواست برای لیزر لیپولیز ناحیه شکم است . باید توجه داشته باشید که لاغری با لیزر لیپولیز موجب از دست دادن وزن زیاد نمی شود ولی ظاهری بدن را ببهبود می بخشد بدین صورت که با این روش سایز کمر و لگن کاهش می یابد.

***توجه

لیزر لیپولیز یکی از روشهای درمان سلولیت نیز است .

نواحی بدن که می توانند تحت لیزر لیپولیز قرار بگیرند

شکم و اطراف آن , چانه , سینه مردان , گردن , کمر , غبغب , ران ها , لگن , صورت و گونه , باسن , زانو , چربی های اضافی ناشی از زایمان , بازوها

مدت زمان درمان لاغری موضعی با لیزر لیپولیز

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم لاغری با استفاده از لیزر لیپولیز روشی سریع می باشد و برای این عمل یک جلسه درمانی نیاز است که حداکثر ۶۰ دقیقه طول خواهد کشید.

لیزر لیپولیزر برای لاغری موضعی ایمن است ؟

روش لاغری موضعی با لیزر لیپولیز روش لیزر درمانی است که با لیزر سرد موجب کاهش چربی های موضعی بدن می شود لذا کاملا ایمن است و هیچ دردی ندارد . لیزر لیپولیزر روشی غیر جراحی است . لذا همانند لیزرهای جراحی نیست که بافت را گرم می کند و موجب متلاشی شدن آن می شود.

دستگاه هایی که لیزر کم انرژی ( سرد ) تولید می کنند همانند لیزر لیپولیز ( تنها ۶۵۰ نانومتر طول موج دارد ) آسیبی به بافت بدن وارد نمی کند. و تنها موجب تحریک سلول ها می شود . لیزر لیپولیز روشی بسیار کم خطر است .

 

برچسب ها: , , , , ,

بازدید : 520
برچسب‌ها :
تزریق چربی
نویسنده : بهزاد مقتدر يکشنبه 8 بهمن 1396 - 20:10

تزریق چربی , هزینه تزریق چربی , قیمت تزریق چربی , مزایا و عوارض تزریق چربی , تزریق چربی صورت و بدن , بهترین مرکز تزریق چربی در تهران , متخصص تزریق چربی : با بالا رفتن سن به مرور زمان بافت پوست از بین می رود و نواحی مثل گونه ها ، چانه و سایر بخش های صورت دچار شلی و فرو رفتگی می شود ، این علائم گریز ناپذیر است و برای همه اتفاق می افتد ، ولی نیازی نیست که نگران باشید ، امروزه روش های مختلفی برای جوانسازی پوست وجود دارد ، از جمله این روش ها می توان به لیزر ، تزریق ژل ، تزریق بوتاکس و تزریق چرجی اشاره کرد . و به عنوان یکی از امن ترین ، ماندگارترین و طبیعی ترین درمان ها در بازیابی حجم از دست رفته ی بدن ، ناشی از پیری می باشد و پزشک می تواند با تزریق چربی تورفتگی بخشی از صورت و بدن شما را که دچار پیری شده است ، را درمان کند .

عمل جدید زیبایی | تزریق چربی

تزریق چربی عمل جدید زیبائی است که در سال های اخیر به عنوان استاندارد به یکی از ابزارهای موفق جراحی پلاستیک تبدیل شده است ، و بخاطر اینکه تاثیر گذاری خیلی خوبی در جوانسازی پوست و برجسته کردن لب ها ، گونه ها ، چانه و باسن و سینه ها داشته ، طرفدار زیادی پیدا کرده است . این روش یک روش طبیعی است و در آن ابتدا چربی های اضافه از بخش های دیگر بدن بیرون کشیده می شود و سپس این چربی ها غنی سازی شده و سپس به وسیله ی سوزن های بسیار ریز به نقاط مد نظر تزریق می شوند . این کار باید به دقت انجام شود . و گاهی برای رسیدن به نتیجه مطلوب و رضایت بخش شاید لازم باشد شما چندین بار اقدام به تزریق چربی کنید .

 

تزریق چربی

تزریق چربی در صورت

 

توصیه ما به شما این است که برای انجام عمل تزریق چربی از یک پزشک حاذق و باتجربه بهره بگیرید و برای این کار بهتر است ، به کلینیک های زیبائی معتبر مراجعه کنید . و شما می توانید انتظارات خود را به وضوح تعیین کنید .متخصصین کلینیک های پوست و مو ابتدا وضعیت و سابقه ی پزشکی شما را به دقت بررسی می کنند و بعد به شما می گویند که شرایط لازم را دارید با نه ، و آیا این روش مناسب شما می باشد و کاملا برای شما امن است یا خیر .

عمل تزریق چربی یک روش سرپائی بوده و نیازی به بستری نیست .زمان ریکاوری هم خیلی کوتاه است ونتایج حاصل از زیبائی صورت و جوانسازی بسیار رضایت بخش است .

تزریق چربی چیست؟

یکی از روش های جوانسازی پوست ، تزریق چربی است . تزریق چربی یک روش غیرتهاجمی و ایمن است که نتایج آن کاملا طبیعی بوده و ماندگاری آن هم بیشتر است.

در فرآیند تزریق چربی چربی های تجمع یافته در نواحی ناخاسته ی بدن از بدن خارج شده و این چربی ها به نقاط دیگری که نیاز به برجستگی و حجم دارند ، منتقل و تزریق می شود . یا این روش می توان حجم قسمت هایی از بدن که با بالا رفتن سن، استرس یا عوامل دیگر از بین رفته و گود شده اند را حجیم کرد و به حالت عادی برگرداند . در واقع روش برداشت چربی شبیه به یک لیپوساکشن کوچک است. و می‌توان چندین ناحیه را به منظور برداشت چربی انتخاب کرد ، با این تفاوت که در چربی ها در تزریق چربی، برداشت چربی با استفاده از یک ابزار کوچک و نازک و به صورت دستی با سرنگ های مخصوص انجام می شود ولی در لیپوساکشن از یک وسیله ی ساکشن مکانیکی استفاده می شود .

روش تزریق چربی بیشتر به دلیل اینکه از چربی های بدن خود فرد استفاده می شود و هیچ گونه مواد شیمیایی و پروتز ندارد ، محبوبیت بیشتری دارد ، چرا که در این روش پس زده شدن ماده پروتز ، ماده تزریق شده یا بروز واکنش آلرژیک وجود نخواهد داشت .

چه افرادی برای تزریق چربی مناسب هستند؟

شما درصورتی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی هستنید ، که از سلامت عمومی کاملی برخوردار باشید و از انجام عمل انتظارات معقولی داشته باشید و همچنین از تمامی عوارض و خطرات باید آگاهی کامل داشته باشید . افرادی که بیماری ها و مشکلات زیر را دارند ، کاندید مناسبی برای تزریق چربی نیستند و عملا تزریق چربی به این افراد توصیه نمی شود :

  • افرادی که فشار خون بالایی دارند .
  • افرادی که دیابت و قند خون دارند .
  • افرادی که دچار مشکلات خونریزی هستند .
  • افرادی که افسردگی شدیدی دارند .
  • افرادی که دچار بیماری قلبی هستند .

چه نواحی از بدن می توانند برای تزریق چربی مناسب باشند ؟

با تزریق چربی می توان حجم های از دست رفته ی قسمت های مختلف بدن را جبران کرد و برجستگی و حجم لازم به این نواحی را داد و همچنین تا حدودی می توان به چهره فرم داد . تزریق چربی برای اهداف زیر کاربرد دارد :

  • بزرگ و برجسته کردن لب‌ها
  • بزرگ کردن سینه‌ها
  • بزرگ کردن باسن
  • جوانسازی پوست دست
  • رفع خط خنده و چروک‌های دور لب
  • پر کردن جای جوش روی پوست و جای دیگر زخم‌ها
  • برجسته کردن گونه
  • رفع گودی زیر چشم
  • صاف کردن چروک‌های پیشانی و چروک دور چشم
  • برجسته کردن چانه
  • رفع چین و چروک صورت و گردن
  • رفع چین و چروک ناحیه زیر چانه و فک
  • فرم دهی بهتر به خطوط فکی

نواحی تزریق چربی صورت

تزریق چربی صورت

نواحی تزریق چربی صورت

مزایای تزریق چربی

  • تزریق چربی به عنوان یک عمل غیر تهاجمی می باشد که نیازی به بیهوشی کامل ندارد و تنها کافی است تحت بیهوشی موضعی قرار بگیرد.
  • درمانی ایمن و بدون خطر است .
  • این عمل سرپائی است و نیازی به بستری شدن ندارد .
  • نتایج حاصل از تزریق چربی بسیار طبیعی است .
  • نتایج حاصل بعد از مدت کوتاهی قابل مشاهده است.
  • تزریق چربی هیچ گونه زخمی از خود به جای نمی گذارد و درد بسیار کمی خواهد داشت .
  • مدت زمان لازم برای انجام آن کم است و شما نیازی به مرخصی های پی در پی و زیاد نخواهید داشت .
  • در این روش به دلیل استفاده از چربی بدن خود شخص امکان واکنش های آلرژیک وجود ندارد .
  • با استفاده از این روش چربی های ناخاسته ی شما هم از بین می رود و این یک مزیت است .

معایب تزریق چربی

  • تزریق چربی نسبت به تزریق ژل نیاز به زمان بیشتری برای آماده‌سازی و تزریق دارد.
  • بسته به میزان لیپوساکشن مورد نیاز، در این روش ممکن است نیاز به بیهوشی عمومی باشد و دوره‌ی بهبودی آن نسبت به تزریق ژل بیشتر باشد.
  • ماندگاری نتایج نسبت به ژل تا حدودی غیر قابل پیش‌بینی است.
  • ممکن است برای دستیابی به نتایج مطلوب نیاز به چند جلسه درمان باشد.
بازدید : 530
برچسب‌ها :
تزریق بوتاکس , هزینه تزریق بوتاکس
نویسنده : بهزاد مقتدر يکشنبه 8 بهمن 1396 - 20:08

تزریق بوتاکس , هزینه تزریق بوتاکس , قیمت تزریق بوتاکس , مزایای تزریق بوتاکس , بهترین مرکز تزریق بوتاکس , عوارض و معایب تزریق بوتاکس , تزریق بوتاکس صورت : انسان ذاتا طرفدار زیبائی است ، ولی زیبائی ظاهری گاها به دلیل عوامل محیطی و قرار گرفتن در معرض نورخورشید دچار تغییر و تحولاتی می شود .یکی از این تغییرات ایجاد چین و چروک در صورت است .خطوط و چین های پیشانی به صورت افقی در همه جای پیشانی ظاهر می شوند ، این خطوط و چین ها در برخی بخش ها زیادتر و عمیق تر هم هستند ، با بالا رفتن سن پیشانی دچار افتادگی می شود و عضلات هم سعی می کنند با لیفت این پیشانی را جبران کنند ، ولی با این کار موجب انقباض عضله و در نهایت ایجاد چین و چروک می شود .

بوتاکس


ظاهر شدن خطوط ریز و درشت یا به عبارتی چین و چروک صورت نشان از بالا رفتن سن دارد ، از طرفی احساس پیری کردن باعث تضعیف روحیه و کاهش اعتماد به نفس می شود ، از این رو امروزه افراد خواهان جبران این تغییر و تحولات پوست و جوانسازی و زیباسازی پوست خود هستند ، که برای این کار روش های مختلفی وجود دارد و یکی از این روش ها تزریق بوتاکس می باشد . آیا شما هم جز افرادی هستید که از چین و چروک صورت خود یا از خطوط ایجاد شده در صورتتان ناراضی هستید و دوست دارید از شر آنها خلاص شوید ؟ ما به شما توصیه می کنیم که از روش تزریق بوتاکس استفاده کنید و در نتیجه ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشید.

تزریق بوتاکس , هزینه , عوارض و اثرات

امروزه یکی از روش های مورد استفاده برای برطرف کردن خطوط داینامیک یا خطوطی که با حرکت همراهند تزریق بوتاکس است ،که روی عضلات لایه های زیرین که شل شده اند و سبب ایجاد چین و چروک می شوند کار می کند. بوتاکس یا همان سم بوتالینیوم یک روش درمانی غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست می باشد . و بسیار سریع اتفاق می افتد و هیچ نیازی به بستری شدن ندارد و دوران نقاهت و بهبودی آن کوتاه مدت است . افرادی که می خواهند به صورت موقتی از شر چین و چروک های پوست خلاص شوند می توانند از این روش استفاده کنند .

اکثر بیماران از تزریق بوتاکس رضایت کامل و بالایی دارند چرا که در قسمت یک سوم بالایی صورت نتایجی که از بوتاکس به دست می آید ، قابل پیش بینی است .

بوتاکس به چه معناست ؟

در واقع بوتاکس همان سم بوتالینیوم است ، این سم حاصل باکتری خاصی به نام کلستریدیوم بوتولینوم است که باعث ایجاد مسمومیت غذایی بوتولیسم می شود . این سم یکی از قوی ترین و خطرناک ترین سمومی است که توسط بشر شناخته شده است .این سم تمام ماهیچه های ارادی و غیرارادی را می تواند فلج کند ، امروزه از خاصیت این سم برای درمان بیش از ۵۰ نوع بیماری استفاده می شود . همچنین تزریق آن در زیباسازی پوست کاربرد گسترده ای دارد .

در واقع بوتاکس یا همان تزریق سم بوتالینیوم با سه هدف انجام می شود : بالا بردن زیبائی و جوانسازی پوست ، کم کردن تعریق مفرط زیر بغل ، کنترل نمودن اسپاسم های عضلانی .بوتاکس زیبائی با دوزهای پایین در عضلاتی خاص و توسط پزشک متخصص و مجاز تزریق می شود ، و موجب می شود ، سیگنال های عصبی و شیمیایی به بافت های عضله ها ارسال نشوند و در نتیجه با کم شدن فعالیت عضلاتی که سبب ایجاد خط اخم می شوند مانع از ایجاد چین و چروک می شود ، در واقع اگر انقباضی در عضلات زیرین رخ ندهد ، چین و چروک هم ایجاد نخواهد شد .

تزریق بوتاکس

در اینجا نباید از این نکته غافل شد که بوتاکس برای چین و چروکی های که به علت انقباض عضلانی رخ داده اند ، موثر می باشد اما این روش نمی تواند برای چین و چروک های رخ داده از افزایش بیش از حد سن یا افتادگی پوست و کاهش حجم پوست موثر باشد.

نتیجه نهایی حاصل از بوتاکس به شدت به مهارت تزریق کننده بستگی دارد ، پیشنهاد ما به شما این است که برای این کار از پزشکان با تجربه و متخصص بهره بگیرید تا درمانی بدون خطر و ایمن ، با کمترین اختلال را داشته باشید .

انواع مارک های بوتاکس رایج

زئومین

زئومین

ئومین برای درمان لفارواسپاسم ( پلک زدن بی اختیار ) و خط های اخم متوسط تا شدید قابل استفاده است و مورد تائید قرار گرفته است . فرمول جدیدی از بوتولینوم تیپ A زئومین است.

دیسپورت

دیسپورت

دیسپورت یک نورتوکسن ( سم عصبی ) است که به وسیله مولکول های پروتئین احاطه شده . به کمک این سم عصبی از ارسال سیگنال های مغز به عظلات خاص جلوگیری می شود.

نرونوکس

نرونوکس

نرونوکس به تازگی تولید شده است که نوعی سم بوتولینوم است . با ترزیق اندازه ( دوز ) درمانی نرونوکس در داخل عظلات باعث م یشود که ارتباط عصبی – شیمیایی عضله قطع شود.

مسپورت

بوتاکس مسپورت

یکی از برندهای بوتاکس که در داخل ایران تولید می شود مسپورت نام دارد . این محصول از نظر اقتصادی به صرفه بوده و هزینه کمی دارد در حالی که برای از بین بردن چین و چروک صورت بسیار تاثیر گذار است .

کانیتوکس

کانیتوکس

کانیتوکس از سم بوتولینوم حاصل شده و بیشتر رای درمان انواع چین و چروک صورت از جمله خطوط لبخند , چین و چروک پیشانی و خطوط پا کلاغی و خطوط اخم مورد استفاده قرار می گیرد

درماتوکس

درماتوکس

درماتوکس فرمولی برای سلامتی پوست است که کاربرد زیادی برای درمان لیست طویلی از بیماریها تولید شده است . مطابق ادعای تولید کنندگان , این محصول برای هر قسمت از بدن دارای منافعی است

 

چرا از بوتاکس استفاده می‌شود؟

حرکت عضلات صورت امری عادی است ، حرکت عضلات صورت به شکل چین و چروک ظاهر می شود ، برای جلوگیری از حرکت این عضلات که باعث ایجاد چین و چروک می شود از بوتاکس استفاده می شود . خط اخم یکی از شایع ترین خطوطی است که در اکثر افراد ایجاد می شود ، در واقع این خط با حرکات معمول ابرو توسط شخص ایجاد می شود ، که با تزریق بوتاکس به ماهیچه هایی که ابروها را بالا می برند می توان از این کار جلوگیری کرد و با حرکات معمول ابرو توسط شخص حالت طبیعی چهره حفظ می شود .

انجام تزریق بوتاکس برای چه کسانی خوب است؟

افرادی که در صورت خود دارای چین و چروک هستند و یا خطوطی در چهره دارند و می خواهند آنها را کم کنند می توانند از این روش استفاده نمایند. افراد ژیر نباید از تزریق بوتاکس را انجام دهند :

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس

  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که عفونت پوستی دارند .
  • افرادی که به بوتاکس آلرژی و حساسیت دارند .
  • افرادی که دچار بیماری هستند ، که ماهیچه ها و اعصابشان را تحت تاثیر قرار می دهد .

چه قسمت های از بدن می توانند با تزریق بوتاکس درمان گردند؟

  • برطرف کردن خط های پیشانی ، خط ابرو ، چین و چروک های عمودی پیشانی
  • برطرف کردن چین و چروک های دور چشم و خط های زیر چشم
  • برطرف کردن چین و چروک های اطراف بینی
  • برطرف کردن عدم تقارن پلک‌ها یا ابروها
  • برطرف کردن چین و چروک های دور لب
  • لیفت ابرو و فرورفتگی چانه
  • رفع افتادگی پلک
  • برطرف کردن خط لب ، خط فک
  • اصلاح سوراخ های بینی
بازدید : 458
برچسب‌ها :
درماپن
نویسنده : بهزاد مقتدر يکشنبه 8 بهمن 1396 - 20:06

درماپن | قیمت و هزینه درماپن برای پاکسازی و لایه برداری پوست , دستگاه درماپن

درماپن | لایه برداری پوست با درماپن , پاکسازی پوست با استفاده از درماپن  , دستگاه درماپن ,  هزینه درماپن , قیمت درماپن  ,  خرید و فروش و قیمت دستگاه درماپن: روش درماپن، یکی از روش‏های جدید لایه برداری و پاکسازی پوست است که در دوره کنونی برای درمان عارضه‏های پوستی گوناگون از جمله لکه‏ها، جای زخم، اسکارها و … استفاده می‏شود. اکثر مردم این روش را با روش میکرونیدلینگ ، اشتباه می‏گیرند و دلیل آن، پایه و اساس یکسان هر دو روش است. در هر دو روش درمانی، پایه و اساس کار، ایجاد سوراخ‏های کوچک (غیر قابل رویت) در سطح پوست است. در روش درماپن، این سوراخ‏ها بصورت عمودی و در روش میکرونیدلینگ، سوراخ‏ها بصورت افقی ایجاد می‏شود.

درماپن


کاربردهای روش درماپن در زیباسازی پوست

در این دوره با پیشرفت تکنولوژی و علم در زمینه پزشکی ، راه‏های بسیاری برای زیباسازی پوست مورد استفاده قرار می‏گیرد. همه این روش‎‏ها در کنار فوایدی که دارند، عوارضی نیز دارند که همین دلیل موجب می‏شود هر شخص برای زیباسازی و ترمیم پوست خود، به سراغ روشی رود که فواید آن بیش از عوارضش باشد. در کنار روش‏های گوناگونی که برای ترمیم و جوانسازی پوست وجود دارد، روش درماپن، نیز به عنوان یکی از روش‏های جدید و قدرتمند، برای اقدامات زیبایی و لایه برداری روی پوست استفاده می‏شود.

درماپن چیست؟

افراد معمولا دو روش درماپن و میکرونیدلینگ را با هم اشتباه می‏گیرند زیرا این دو روش بسیار به یکدیگر شباهت دارند اما نه آنقدر که با هم اشتباه گرفته شوند! در روش درماپن، قلمی که در دستگاه وجود دارد، دارای سوزن‏هایی است که بصورت عمودی روی سطح پوست حرکت کرده و باعث بوجود آمدن سوراخ‏های بسیار ریز، روی پوست می‏شود. در این هنگام است که پوست برای ترمیم این سوراخ‏های ریز، اقدام به تولید کلاژن بیشتر می‏کند که در نتیجه آن پوست، زیبایی و طراوت خود را بدست می‏ آورد.

هزینه درماپن

کاربردهای روش درماپن

درمان جای جوش

در این روش، با تحریک پوست در نتیجه ایجاد سوراخ در پوست، کلاژن بسیاری تولید شده که باعث بسته شدن منافذ پوستی در محل جوش شده و در نهایت جای جوش، عمق کمتری خواه داشت.

از بین بردن چروک‏های پوست

دلیل بوجود آمدن چین و چروک در پوست، کمبود ترشح کلاژن است، پس با روش درماپن، می‏توان با افزایش ترشح کلاژن در سطح پوست ، چروک ‏های پوست را حذف کرد.

درمان استرچ مارک (ترک‏های پوستی)

استرچ مارک ( ترک‏ های پوستی )، به ترک‏های براق موجود در پوست گفته می‏شود. یکی از عارضه‏ هایی که در سطح پوست، در زمان بلوغ و در خانم ها در زمان بارداری، بوجود می‏آید ترک ‏های پوستی است. این ترک‏ها پس از، از بین رفتن عروق خونی، به رنگ پوست تغییر کرده و حالت براق پیدا می‏کنند که زیبایی پوست افراد را به خطر می‏اندازد. درماپن یک روش مناسب، برای این عارضه است.

درمان جای زخم و سوختگی

با استفاده از روش درماپن، می‏توان اسکارهای ناشی از بخیه، سوختگی و زخم را به سادگی مداوا نمود.

مداوای لکه‏ های موجود در پوست صورت

ایجاد لکه در پوست صورت، دلایل گوناگونی دارد از جمله پیری، حاملگی ، ماه گرفتگی و … . با استفاده از این روش می‏ توان لکه‏ های در اثر عوارض طبیعی و لکه ‏های ارثی را درمان کرد.

درماپنفواید روش درمانی درماپن

  1. یکی از مهم‏ ترین فواید این روش، افزایش منافذ پوستی است. بسیاری از بیماری‏های پوستی بدلیل بسته شدن منافذ سطح پوست بوجود می‏آید زیرا پوست نمی‏تواند تنفس کند به همین دلیل، در روش درماپن، تعداد منافذ پوستی افزایش می‏ یابد.
  2. به دلیل خطر کم و کم عوارض بودن این روش برای سایر قسمت‏های بدن نیز قابل استفاده است.
  3. با ایجاد منافذ روی سطح پوست، سلول‏های پوستی تحریک شده و در نتیجه کلاژن بیشتری تولید شده که منجر به نرمی پوست می‏شود. همچنین این روش سبب افزایش رطوبت سطح پوست می‏شود.
  4. برای پوست‏های نازک، بهترین روش درمانی، روش درماپن است.
  5. این روش دارای عوارض ناچیز و همچنین بدون درد است.
  6. دوره‏ی درمانی درماپن، یک دوره زمانی بسیار کوتاه است.
  7. امکان تغییر رنگ سطح پوست در روش درماپن، بسیار کم است.
  8. بدلیل کم خطر بودن این روش، می‏توان از آن برای درمان اطراف چشم استفاده کرد.
  9. یک روش مقرون به صرفه (نسبت به سایر روش‏های درمانی) است.
  10. امکان تکرار چندین باره این روش درمانی، برای افزایش تاثیر گذاری.

 

 

عوارض روش درمانی درماپن برای پاکسازی و لایه برداری پوست

همانطور که می‏دانید این روش درمانی همچون سایر روش‏های لایه برداری و پاکسازی پوست ، علاوه بر مزایا، دارای عوارضی نیز هست. شاید بتوان به تنها یک عارضه و آن هم التهاب و قرمزی رنگ پوست اشاره کرد که پس از مدتی از بین می‏رود.

برچسب ها: , , , , , , ,

بازدید : 520
برچسب‌ها :
تخفیفات لیزر موهای زائد
نویسنده : بهزاد مقتدر يکشنبه 8 بهمن 1396 - 20:03

تخفیفات لیزر موهای زائد , وب سایت ثبت تخفیفات مراکز لیزر مو , کلینیک های زیبایی , تزریقات زیبایی ( تزریق بوتاکس , پروتز لب , تزریق چربی , تزریق ژل ) , خدمات پوست و مو | تخفیف لیزر مو ,تخفیف لیزر موهای زائد : مرجعی کامل از تخفیفات لیزر مو , تخفیفات کلینک زیبایی , تخفیفات خدمات پوست و مو , تخفیفات تزریقات زیبایی  , جوانسازی پوست با لیزر و هر چه در زمینه زیبایی است . رافراهم خواهیم کرد.

در این بخش از وب سایت لیزر لند قصد داریم به معرفی کلینیک هایی که در تخفیفات و آفر های ویژه ای را برای خدمات خود ارائه می کنند , بپردازیم .

یک بخش بسیار متفاوت و زیبا که کاربران مشتاق دیدن این آفرها می باشند .در این بخش می توانید کلینیک مد نظر خود را برای انجام هر عمل زیبایی انتخاب کنید . در ثانیه بروز خواهد شد .

باید به عرض تمامی کاربران برسانیم که  وب سایت لیزر لند صرفا برای معرفی مراکز و کلینیک های زیبایی می باشد لذادر انتخاب مرکز و کلینیک خود بسیار دقت کنید چرا که لیزر لند در قبال مراکز معرفی شده هیچ مسئو لیتی ندارد .


تخفیفات لیزر مو , تخفیف لیزر مو , تخفیف لیزر موی زائد , تخفیف لیزر موی زائد , تخفیفات لیزر موهای زائد

بازدید : 486
برچسب‌ها :
صفحات وب
از دیگر مطالب ما هم دیدن فرمایید!
درباره وب
About Us
آمار سایت
Statistics
آنلاین :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته گذشته :
بازدید ماه گذشته :
بازدید سال گذشته :
کل بازدید :
تعداد کل مطالب : 72
تعداد کل نظرات : 0